Adira suhaimi ingat kan nak mar4h anak, rupanya join menari sekali

Siti Adira Suhaimi atau lebih dikenali sebagai Adira ialah seorang bintang Akademi Fantasia yang berasal dari Ranau, Sabah. Adira merupakan seorang penyanyi yang mempunyai suara yang sangat merdu dan telah berkahwin dan mempunyai dua orang cahaya mata.

Kehadiran cahaya mata menceriakan lagi suasana rumah tangga pasangan Adira dan suami. Anak perempuan mereka juga selalu membuat tarian lagu trending yang menjadi ikutan anak-anak kecil yang lain. Lincah betul mereka menari sambil merakam tariannya itu.

Bukan sahaja anaknya yang menari tetapi Adira juga turut sama menari dalam sebuah rakaman video yang dimuatnaik di aplikasi Tik Tok. Anak perempuan Adira yang dikenali sebagai Anggerik ini telah mula menjadi perhatian netizen apabila Adira sering berkongsi video bersama anaknya menari di media sosial.

Tetapi kali ini video yang dimuatnaik itu menarik perhatian kerana ingatkan Adira akan memarahi anaknya yang dilihat menari sambil merakam video tetapi sebenarnya Adira pun turut sama menari dalam rakaman video terbabit.

Video:

@mysiraplimau

Terkejut anak😂 Kredit : @adira.suhaimi #fypシ #fypシ゚viral

♬ original sound – Sirap Limau Official – Sirap Limau Official

Apabila diterjah ke ruangan komen, rata-rata warganet turut terkejut sama kerana mereka juga menyangka yang adira hendak mem4rahi anaknya anggerik tetapi sebaliknya terjadi rupanya.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.tiktok.com/@mysiraplimau, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*