“Papa megah holdings always cute” – Sporting je Mustapha Kamal layan anak-anak.

Memulakan karier pada lewat tahun 80-an, pelakon senior, iaitu Datuk Paduka Mustapha Kamal bukanlah satu nama yang asing dalam industri seni tanah air.

Walaupun tidak memegang peranan sebagai watak utama, namun, lakonan yang dijayakan oleh Mustapha mampu meninggalkan kesan di hati para penonton. Paling ketara ialah peminat menggelarkan Mustapha sebagai ‘CEO Megah Holding’ dek kerana watak yang sering dimainkannya itu.

Terbaru, menerusi perkongsian di aplikasi Tik Tok, Mustapha telah memuat naik sebuah video yang memaparkan dirinya sedang melayan anak-anaknya sambil makan dengan mengenakan aksesori pada rambutnya seperti wanita dan melakonkan gaya cute setelah dipakaikan klip rambut berwarna kuning.

Bukan sahaja mengenakan aksesori wanita pada rambutnya malah, mustapha juga dilihat turut melakukan gaya seperti lagaknya wanita untuk menjayakan “karakter” wanita itu. Sampaikan isterinya kat tepi pun boleh buat muka melihatnya. Bagus melayan karenah anak-anak papa megah holding ni kan.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Mustapha Kamal (@mustapha_kamal)


Apabila dilihat pada ruangan komen, rata-rata warganet tergelak melihat lagak cutenya itu dan berseloroh yang mesti saham megah holding akan naik pada esok hari kan.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*