[VIDEO] “Last-Last jadi Anuar Zain…” – Gelagat Tokti Layan Peminat Nyanyi, Cuit Hati Ramai

Setiap tahun, penyanyi terkenal tanah air Datuk Seri Siti Nurhaliza akan mengadakan konsert eksklusif untuk para peminatnya. 

Sentiasa memberikan persembahan terbaik, Datuk Siti atau mesra dipanggil Tokti menjadi kegemaran ramai yang tidak j3mu mendengar nyanyian Tokti. 

Pada penghujung tahun lalu, Tokti mengadakan persembahan Music of The Soul: An Evening with Dato’ Sri Siti Nurhaliza. 

Dewan tertutvp tersebut dipenuhi dengan ribuan peminat dari serata negeri selain juga turut dihadiri oleh beberapa selebriti lain yang meminati Tokti. 

Terbaru, perkongsian Tokti mengimbau kembali momen persembahannya bersama peminat menarik perhatian ramai sehingga hampir 20 ribu tanda suka. 

Menerusi video tersebut, dapat dilihat momen Tokti terhibur dengan nyanyian sal4h seorang peminatnya yang berada di sana. 

“Sal4h satu momen yang saya suka sewaktu membuat persembahan adalah melihat sendiri gelagat para peminat saya yang datang menonton. Saya pulak yang terhibur,” ujar Tokti. 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Siti Nurhaliza Tarudin (@ctdk)


Menjengah ke ruangan komen, rata – rata warganet turut terhibur dengan perkongsian Tokti selain memuji keberanian lelaki tersebut untuk tampil di hadapan Tokti. 

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://beritaawani.com/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*