“Hidupmu Hampir Hancur. Pulanglah Ke Pangkal Jalan,” – Ibu Syamsul Yusof

Sambil memuat naik foto yang terpampang di dada akhbar, ibu kepada pengarah, Syamsul Yusof iaitu Datin Patimah Ismail berkongsi lu4han, dipercayai susulan k0nflik yang berlaku terhadap rumah tangga anaknya.

Perkara tersebut dimuat naik Patimah menerusi Insta Stories, pada Rabu.

“Hidupmu hampir hancur. Pulanglah ke pangkal jalan. Sudah jauh tersesat. Pintu kami sentiasa terbuka untukmu. Allah juga maha pengampun,” tulisnya.

Semalam, isteri Syamsul yang juga merupakan pelakon, Puteri Sarah Liyana memaklumkan ibu dan bapa mentuanya sedia menjadi pencelah dan saksi membabitkan krisis rumah tangganya bersama Syamsul.

Ia dimaklumkan Patimah kepada Puteri Sarah menerusi satu panggilan termasuk akan memberikan sokongan penuh kepadanya.

Terdahulu, menerusi prosiding permohonan c3rai yang berlangsung pada Selasa, Mahkamah Rendah Syariah Kuala Lumpur mengarahkan pasangan berkenaan dirujuk kepada Jawatan Kuasa Pendamai (JKP).

Syamsul enggan melafazkan c3rai kerana merasakan hubungannya bersama isteri masih lagi boleh diselamatkan.

Selain k3s permohonan c3rai, satu lagi k3s bakal dijalankan susulan keputusan Mahkamah Sesyen yang membenarkan permohonan Puteri Sarah untuk memulakan prosiding menghina mahkamah terhadap isteri kedua Syamsul iaitu Ira Kazar, kakaknya, Yasmin dan bapanya, Kazaruddin Saisi.

Perintah injuksi diperoleh Puteri Sarah pada 4 Julai tahun lalu antara lainnya menghalang Ira atau sesiapa yang mempunyai kaitan dengannya daripada menjejaskan ketenteraman dan kedamaian Puteri Sarah dan keluarganya serta keluarga mentuanya termasuk suaminya.

Ira juga dihalang daripada mendekati atau berada dalam jarak 500 meter daripada Puteri Sarah, keluarganya dan keluarga mentuanya, suaminya atau sesiapa yang mempunyai kaitan dengannya (Puteri Sarah).

Untuk info, Sarah dan Syamsul mendirikan rumah tangga pada 8 Mac 2014 dan mereka dikurniakan dua orang cahaya mata, Syaikul Islam, 5, dan Summayah

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : mediahiburan.my

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*