“Alamak tak sempat nak buat buat tido” – Gelagat anak-anak k4ntoi dengan ayah tarik perhatian ramai

Tidak dinafikan kadang kala telatah kanak-kanak ni boleh membuatkan kita ketawa bila melayan karenah mereka. Sesekali bila melayan telatah mereka, kita akan merasa lega dan terasa hilang penat.

Walaupun gelagat mereka seperti tidak masuk akal tetapi ianya adalah apa yang minda dan pemikiran mereka mahukan dan seringkali gelagat mereka itu memang akan membuatkan sesiapa pun akan terhibur.

Sama juga dengan kanak- kanak yang video mereka yang telah dimuatnaik di applikasi tiktok apabila ianya memaparkan tiga orang kanak- kanak yang kantoi apabila masih lagi bermain walaupun sudah disuruh untuk tidur.

Melalui rakaman tersebut, dapat dilihat yang kanak- kanak itu telah ditegur oleh ayahnya kerana membuat bising dan gelagat adik bongsu yang kecil paling mencuit hati apabila terkejut melihat ayahnya itu dan terus pura-pura menutup mata seperti sedang tidur apabila dim4rahi oleh ayahnya itu.

Video:

@kumikakufaizul

Tak sempat nak buat buat tido šŸ˜… #kufina #funny #lawak #kantoi

ā™¬ original sound – KuMika KuFaizul – KuMika KuFaizul

Ketika diterjah ke ruangan komen, rata-rata warganet tergelak apabila menonton video tersebut dan ramai yang tergelak kerana reaksi yang ditunjukkan oleh adik bongsu yang kecil itu apabila k4ntoi kena marah dan buat-buat tidur itu.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.tiktok.com/@kumikakufaizul, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*