[VIDEO] “Hareyy betol haha” – Siap disuap makan Pak Azad usik ibunya sampai terduduk terhibur

Ramai yang tahu apabila seorang lelaki dipanggil “Anak mak” itu merupakan anak kesayangan ibu yang dikatakan manja dan yang paling ketara adalah anak mak ini suka bermanja dengan ibunya dan berkepit dengan ibunya sahaja.

Begitulah juga dengan Pak Azad, iaitu suami kepada Eira Syazira. Beliau merupakan pelawak yang memang terkenal dengan lawaknya yang bersahaja dan juga seorang suami yang sangat baik kepada pelakon Eira Syazira.

Sebuah rakaman video telah dimuatnaik di aplikasi instagram bersama ibu mertuanya di meja makan sedang menyuapkan makanan kepada Pak Azad. Sungguh mesra ikatan kasih sayang antara pak Azad dengan ibunya.

Menurut ibu mertuanya, pak azad ini memang lebih manja dari adik beradik yang lain dan memang sudah selalu disuapkan. Dalam rakaman itu juga pak azad bergurau dengan ibunya yang tangan ibunya itu macam penumpuk apabila  menyuap makanan yang banyak ke dalam mulutnya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by E I R A S Y A Z I R A (@eirasyaziraofficial)


Tetapi apabila diterjah ke ruangan komen, rata-rata warganet tergelak dengan lawak kemesraan pak azad dengan ibunya sambil menyuap makanan itu. Patutlah murah rezeki pak azad, rupanya selalu bahagiakan ibunya.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.instagram.com/eirasyaziraofficial/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*