“Let’s do it together,” – [VIDEO] Ucapan Ramadhan Dari Anak Dayah Bakar Buat Ramai Terhibur

Umum mengetahui bahawa pengacara yang dikenali ramai, Dayah Bakar sebelum ini menetap di Canberra, Australia bersama suami dan anak kecil mereka.

Dayah pernah berjauhan dengan suaminya hampir setahun lebih, iaitu sejak awal kehamilan anak lelaki sulungnya itu sehingga selamat melahirkan seorang anak lelaki iaitu Achbar Muhammad Fahri.

Menginjak usia hampir tiga tahun, Fahri sentiasa mencvri perhatian ramai apabila gelagat comelnya sentiasa dikongsi oleh Dayah menerusi laman Instagram rasmi miliknya.

Terbaru menerusi instagram stories, Fahri sekali lagi menjadi tumpuan ramai apabila dia menyanyi dan memberi ucapan sempena bulan Ramadhan yang tiba.

“Salam Ramadhan buat semua. Terimalah nyanyian dan ucapan Ramadhan dari Achbar Muhammad Fahri .

“Alhamdulillah kita semua dapat peluang untuk merasai Ramadhan tahun ini . Semoga kita semua dapat menjalani bulan yang mulia ini dengan penuh bermakna , mendekatkan diri dengan Al-Quran, banyakkan berzikir , banyakkan bersedekah dan infak, sebarkan kebaikan dan melatih diri untuk menjadi seorang Muslim yang lebih baik .

“Let’s do it together,” tulis Dayah fi ruangan kapsyen.

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DAYAH BAKAR (@dayahbakar)


Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 7.8k tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata terhibur dengan gelagat Fahri.

Untuk makluman, Dayah berkahwin dengan Hanif pada 29 Jun 2018. Perkahwinan mereka diserikan dengan kehadiran cahaya mata lelaki, Achbar Muhammad Fahri yang dilahirkan pada 17 Ogos 2020.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : instagram dayahbakar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*