“Serupa senyuman pun sama” – Ramai perasan muka lelaki ini seiras KDYMM Pemangku Raja Pahang Tengku Mahkota Tengku Hassanal Ibrahim Alam Shah.

Sebenarnya ramai yang berpendapat bahawa terdapat tujuh orang yang mempunyai wajah yang persis dengan kita di dunia ini dan tidak dinafikan ada yang beruntung jika dapat berjumpa dengan seseorang yang mempunyai wajah yang persis dengan wajah kita.

Jadi tidak hairan la jika ada terserempak dengan sesiapa sahaja yang muka iras kita atau sesiapa sahaja. Bukanlah seratus peratus sama persisnya tetapi mungkin bentuk wajah yang sama dan mungkin juga senyuman yang sama.

Namun pada kali ini muncul seorang lelaki yang wajahnya dikatakan persis dengan KDYMM Pemangku Raja Pahang Tengku Mahkota Tengku Hassanal Ibrahim Alam Shah. Wajah dan senyumannya serupa apabila tersenyum yang membuatkannya persis dengan wajah pemangku raja pahang itu.

Rakaman video yang berdurasi beberapa minit itu telah tular di media sosial aplikasi tik tok apabila seorang lelaki yang telah mengambil video yang menunjukkan wajahnya seiras pemangku raja pahang iaitu Tengku Hassanal. Memang seiras wajahnya seperti kembar apabila tersenyum.

Video:

@akumika.wiz

Replying to @ShamYusof nie lah orgnya yg persis muka seiras YM Tengku Hassanal Ibrahim.

♬ original sound – NAMA SAYA MIKA – NAMA SAYA MIKA

Apabila diterjah ke ruangan komen, rata-rata warganet memiliki pendapat yang sama iaitu wajah mereka berdua hampir sama dan ingatkan memang tengku hassanal Ibrahim dah tadi dalam video itu.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.tiktok.com/@akumika.wiz, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*