[VIDEO] Lupa Anniversary Ke 2, Syamel ‘Surprise’ Ernie Zakri Dengan Kek Pavlova Besar – “Sibuk Mengerjakan Khawla Dem4m Nak…”

Pejam celik pejam celik, sudah dua tahun usia perkahwinan pasangan selebriti terkenal Syamel dan Ernie Zakri pada 26 Mac lalu.

Bagaimanapun Syamel memberitahu dia dan isterinya terlupa mengenai sambutan ulang tahun perkahwinan mereka disebabkan menjaga puteri mereka yang kurang sihat.

“Happy 2 years anniversary baby. Masing-masing lupa, sibuk mengerjakan Khawla yang dem4m nak membesar. Semalam (Isnin) sempatlah lari kejap celebrate,” kongsinya.

Biarpun lambat menyambut, namun Syamel tetap membuat kejutan kepada isteri kesayangan dengan kek pavlova yang besar

“Baby, i asked for pavlova one piece only, you gave me the whole pavlova.How to eat,” kata Ernie dengan nada manja.

Pada perkongsian yang sama, Syamel turut melahirkan rasa syukur kerana dianugerahkan dengan seorang isteri yang hebat dan mendoakan agar rumah tangga bahagia.

Video:

@syamel_official

Happy 2 year’s Anniversary baby. Masing2 lupa , sebok mengerjakan Khawla yang demam nak membesar. Semalam sempatlah lari kejap celebrate. Just nak cakap, Hati ini bersyukur dianugerahkan isteri yang hebat. Semoga Allah sentiasa bahagiakan hati isteriku supaya rumahtangga kami turut merasai kebahagiaan itu. Semoga hati kami sentiasa rasa bersyukur atas segala nikmat yang dipinjamkan. 2 years down, forever to go ❤️

♬ original sound – Syamel – Syamel

“Just nak cakap, hati ini bersyukur dianugerahkan isteri yang hebat. Semoga Allah sentiasa bahagiakan hati isteriku supaya rumah tangga kami turut merasai kebahagian itu,” katanya.

Untuk info, Syamel mendirikan rumah tangga dengan Ernie pada 26 Mac 2021 dan mereka dikurniakan cahaya mata bernama Nur Khawla Soleha pada 22 Februari tahun lalu.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : gempak.com, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*