Suami Dah Cer4i Kedua-Dua Isteri-Tash Yong Mengaku Dah Nikah Dengan Bosskay Di Luar Negara

Tash Yong, 33, mengaku sudah bernikah dengan lelaki pilihannya, Khaireel Azlee Abdul Aziz atau Boss Kay pada Ramadan lalu di luar negara.

Katanya dia tidak berhasrat merahsiakan perkahwinan itu, namun ada beberapa perkara perlu diselesaikan terlebih dahulu, termasuk perancangan majlis resepsi pada November depan.

“Alhamdulillah, alhamdulillah, saya dan suami Boss Kay telah selamat bernikah pada Ramadan lalu. Saya mohon doa yang baik untuk kami dan tidak berniat sebenarnya mahu merahsiakan perkahwinan ini.

“Cuma, kami simpan kisah perkahwinan itu agar masanya tepat dan majlis resepsi nanti. Namun kami faham sebagai individu yang aktif di media sosial, sudah tentu ia membuatkan orang ramai tertanya-tanya status hubungan mereka kerana sering memuat naik video. dan foto bersama.

“Kami harap dengan pengakuan ini semuanya jelas. Kami juga memohon maaf kerana kami tidak berkongsi lebih lanjut mengenai perkahwinan kerana ia adalah hal peribadi. Cukuplah kami mengaku sudah berkahwin dan kini sah menjadi suami isteri,” katanya kepada Harian Metro.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by TASH YONG (@tash_yong)

Turut ditanya mengenai status suaminya yang mempunyai dua isteri sebelum ini, Tash berkata, Boss Kay sudah pun menceraikan dua isterinya. Katanya, dia tidak mahu mengulas lanjut.

“Tolong hormati keputusan ini dan doakan yang terbaik. Kami percaya segala doa dan kata-kata baik yang diberikan semuanya akan kembali kepada anda pada awalnya. Terima kasih,” katanya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by TASH YONG (@tash_yong)

Baru-baru ini menghantar video di Instagram Story, Tash mengumumkan dia dan suami bersyukur sekiranya akaun TikToknya berjaya dan turut mendapat ‘canting biru’ kerana sudah lama menunggu.

Sejak itu, status hubungan mereka dengan Boss Kay terbongkar namun mereka mendiamkan diri dan meneruskan aktiviti media sosial bersama seperti biasa.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by TASH YONG (@tash_yong)

Bagaimanapun, kata Tash, mungkin ini masa yang sesuai untuk mereka menjelaskan mengenai perkahwinan itu. Katanya, mereka juga difahamkan pengakuan yang dibuat mungkin berdepan pelbagai kritikan selepas ini.

Tash dan Boss Kay, yang dikenali sebagai TikTok Guru dalam kalangan TikTokers, bertemu pada penghujung tahun lalu dan hubungan mereka menjadi rapat dalam tempoh yang singkat, sambil mengenali antara satu sama lain pada masa yang sama.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber: Harian Metro / https://b.cari.com.my/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*