Suami Ceder4kan Isteri Kerana Enggan Bersanggama, Adik Tampil ‘Back Up’ – ‘Dah Ma*n Dengan 4 Jant4n’

 

Semalam tular mengenai kejadian seorang wanita yang diceder4kan serta diugvt bnuh oleh suaminya sendiri yang dikatakan berang dengannya kerana enggan untuk melakukan hubvngan s3ks.

Walau bagaimanapun, tertuduh iaitu Syed Fakrulrazi Syed Abdul Rahman mengaku tidak bersalah atas dua pertuduhan yang dibacakan di Mahkamah Sesyen Ayer Keroh ke atasnya pada Isnin.

Adik tampil ‘back up’, perjelas perkara sebenar

Foto: Facebook Harian Metro

Terbaru, seorang wanita yang mendakwa dirinya adik kepada Fakrulrazi tampil menjelaskan perkara sebenar yang terjadi.

Menerusi ruangan komen di laman Facebook Harian Metro, wanita tersebut mendakwa isteri kepada abangnya itu ‘kantoi’ melakukan hubngan s3ks bersama empat orang lelaki lain.

Wanita itu turut memberikan gambaran bahawa abangnya teraniaya dan berharap agar isteri kepada tertuduh mendapat balasan dari Allah SWT.

Terdahulu, Syed Fakrulrazi yang bekerja sebagai seorang mekanik, 41, didakwa selepas sengaja melakukan keceder4an p4rah ke atas isterinya, Rabiatul Adawiyah Abu Hassan, 33, dengan cara menghantvkkan kepalanya ke hidung m4ngsa.

Bukan itu sahaja, tertuduh juga dikatakan mengvgut akan membvnuh isterinya itu.

Difahamkan, perbuatan tersebut dilakukannya di sebuah rumah yang terletak di Taman Tanjung Minyak Perdana pada 12 Februari yang lalu.

Sumber: Facebook

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber :ohbulan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*