[VIDEO] Momen Bapa Tunaikan Hajat Anak Hid4p K4nser Mandi Kolam, Undang Sebak Netizen

 

Seorang bapa sanggup mendukung anaknya yang sakit demi menggembirakan dan menunaikan permintaan untuk merasai pengalaman berada di dalam kolam mandi.

‘Tunaikan permintaan anakanda’

Menerusi video yang dimuat naik di TikTok, memaparkan bapa kepada seorang kanak-kanak perempuan sedang mengangkat anaknya. Kanak-kanak itu dibaringkan di atas pelampung sebelum diangkat oleh bapanya ke dalam kolam.

Assalamualaikaum sahabat TikTok semua, sekadar perkongsian permintaan anakanda Nurul Jannah untuk pergi kolam.

Dalam pada itu, sebagai bapa dia juga berdoa dan berharap agar itu bukanlah kali terakhir dia dapat menunaikan permintaan anaknya itu.

Semoga ini bukan kali terakhir papa dan ummi dapat tunaikan permintaan kamu.

K4nser s4raf tahap 4

Tinjauan mendapati Nurul Jannah yang berusia 9 tahun adalah seorang penghidap k4nser s4raf Neuroblastoma yang kini berada pada tahap empat.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata warganet sebak melihat keadaan kanak-kanak tersebut dan mendoakan kesembuhan buatnya.

VIDEO;

@syukrilazizi

Assalamualaikum shbt Tt semua, sekadar perkongsian permintaan anaknda Nurul Jannah utk pergi kolam.Moga bukan yg terakhir papa & Ummi dpt tunaikan permintaan kamu 🥹😭

♬ Sayang Sampai Mati – Firman Khan

@syukrilazizi

Assalamualaikum shbt Tt semua 🥰 mungkin shbt ada yg tertanya _tanya knp tt saya selalu ada anaknda Nurul Jannah 🥰 buat shbt semua,Tt ini sy buat atas permintaan anaknda Nurul Jannah semasa Nurul Jannah buat rawatan kanser dkt HKL.Tt ini saya sekeluarga abadi kan detik, kenangan terindah kami sekeluarga bersama anaknda Nurul Jannah 🤲 walaupun keadaan kesihatan ny semakin merosot, namun kami sekeluarga tetap berdoa semoga anaknda Nurul Jannah di berikan kesihatan dan kesembuhan aminnn2 ya Rabbal Alamin 🤲#anak syurga selayaknya kembali ke syurga #🥹

♬ bunyi asal – Fazli Samsudin 🇲🇾 – Fazli Samsudin

Sumber: TikTok

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber :Ohbulan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*