‘Donut Peach’ Viral Buat Wanita Hampir Hilang Ny4wa – ‘Dalam 15 Minit Terus Pergi Kecemasan’

 

Ny4wa seorang wanita hampir melayang gara-gara mencuba buah ‘donut peach’ yang tular ketika ini.

Alami lahan tervk

Gambar sekadar hiasan

Menerusi perkongsiannya di TikTok, wanita tersebut berkata hanya dalam masa 15 minit selepas mencuba buah itu dia mengalami alahan yang tervk pada badan sehingga dikejarkan ke hospital.

‘Donut peach’ dalam kenangan, sekali makan hampir hilang ny4wa. Tak semua orang boleh makan, orang itu adalah aku. Sekali makan dalam 15 minit, sebu, munt4h-munt4h, naik biji-biji gatal dan terus kena pergi kecemasan (hospital).

Ekoran itu, dia terpaksa menerima sunt!kan untuk meredakan biji-biji yang timbul pada bahagian bdan yang menyebabkan rasa gatal.

Kena sunt!k baru rasa macam manusia balik, kalau tak sunt!k macam b3ruk sebab menggaru.

Doktor cakap berhenti garu-garu, tapi sumpah tak boleh berhenti. Mvka rasa pedih, prut sebu, angin tak keluar. Munt4h-munt4h lagi.

Dalam pada itu, dia menjelaskan bahawa buah tersebut adalah pemberian daripada rakannya dan dia sama sekali tidak menyangka akan mengalami alahan setervk itu.

Bila jadi macam ini saya pun tak sangka, nasib baik suami ada, kalau tidak tak tahu macam mana.

Bukan saya tergila-gila nak terjebak sebab viral, kawan saya yang bagi dan saya hanya hargai pemberiannya. Saya pun tidak menyalahkannya.

Pengalaman netizen

Menjengah ke ruangan komen, ada warganet yang turut berkongsi pengalaman yang sama ketika menikm4ti donut peach.

Sementara itu, mereka juga menasihati wanita berkenaan untuk membuat pemeriksaan lanjut bagi mengetahui tentang alahan yang dia alami supaya kejadian yang sama tidak berlaku lagi.

VIDEO;

@sherynaaa02

Tak semua orang boleh makan , orang itu adalah aku 😭 sekali makan , dalam 15 minit , sebu muntah2 , naik biji2 gatal2 😥 terus kena gi emergency , kena inject baru jadi manusia balik 😢 kalau tak inject macam beruk weh dok garu2 😓 ini pengalaman aku makan buah viral , berbaki lagi 3 biji aku nak suruh laki aku ja la makan 😑 sekian luahan dari aku , byeee #donutpeachviral #elergikalahan #emergencycases

♬ suara asli – 𝙁en 𝘽kan 𝙎ad𝘽oy🎭 – 𝙁en 𝘽kan 𝙎ad𝘽oy🎭

Sumber: TikTok

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber :Ohbulan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*