“Nampak Macam Alim, Sopan Tapi…” – Rozita Che Wan Dedah Pelakon Wanita Popular Ambil Bar4ng Terlar4ng

Pelakon Rozita Che Wan menerusi TikTok ada mendedahkan bahawa ada seorang pelakon wanita popular didakwa mengambil ‘barang terlarang’.

Dalam video tersebut, Rozita Che Wan atau lebih mesra disapa sebagai Che Ta itu memaklumkan bahawa aktres itu seorang yang berperwatakan alim dan baik namun menghasut artis-artis baru untuk menggunakan barang terlarang tersebut.

“Untuk yg baru nk jadi artis”

@rozitachewan1

Untuk yg baru nk jadi artis, yg dh jadi artis, kena pandai jaga diri, jgn terikut2 benda tk elok yg org lain buat ok … take care , awak dh cantik, boleh p jauh , insyaAllah🤗 . #cekangjelita #byrcw #cheta #rcw #rozitachewan #seumviral #fyp #cekangsampairaya #serumviral #fyp

♬ Heres Your Perfect by michaelachel – michaelachel

Baru-baru ini saya dengar ada artis popular ni memang cantik, kalau you all tengok memang sangat alim, sopan dan lemah lembut tapi dia ambil barang terlarang.

Dia ambil barang terlarang tu tak salah itu masalah dia tapi bila dia berlakon dengan artis perempuan yang baru dia seolah-olah macam menghasut artis itu.

Ujarnya lagi, artis wanita itu tidak perlu mengh4sut pelakon baru yang lain selain menasihatkan muka-muka baru dalam dunia hiburan untuk tidak mudah terpengaruh dan berpegang pada prinsip hidup.

Artis-artis yang baru berlakon kena tahu hala tuju dan tahu apa yang you buat. Benda salah tetap salah takut benda tak elok terpalit dekat kita dna tercalar imej.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ROZITA CHE WAN (@rozitachewan93)


Perkongsian tersebut telah mengundang spekulasi dan pertanyaan dalam kalangan netizen tentang siapakah pelakon wanita yang dimaksudkan Rozita Che Wan itu.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber :https://beautifulnara.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*