“Biarlah Tindakan Tu Dalam Kewarasan..” – Aisyah Hijanah S4ngkal Tudvhan lsu Rumah Tangga Hanya Untuk Tontonan Ramai

Tidak mahu spekulasi tentang perihal rumah tangganya terus menjadi bualan rakyat Malaysia, pempengaruh media sosial, Aisyah Hijanah tampil menafikan tuduhan segelintir pihak yang menyangka isu poligami suaminya, Alif Teega itu adalah marketing semata.

Cuba kawal emosi

Menerusi hantaran yang dikongsikan di Instagram story, Aisyah menjelaskan bahawa kemelut rumah tangganya yang sempat tular itu bukan lah dibuat-buat. Menurutnya, dia kelihatan tenang kerana tidak mahu mengeruhkan keadaan ketika itu.

Apa yang berlaku bukanlah marketing. Mungkin orang lihat saya tenang sahaja dan sampai sekarang seperti biasa-biasa dan tiada apa yang berlaku.

Aisyah cuba kawal diri dan emosi supaya tidak buat benda yang bukan-bukan. Biarlah tindakan itu dalam keadaan kewarasan, bukan mengikut emosi semata-mata.

Kongsi tips

Bukan itu sahaja, ibu kepada dua orang cahaya mata ini turut berkongsi sedikit amalan yang diamalkan sepanjang dirinya diuji dengan masalah rumah tangga.

Salah satu tips daripada seorang kashaf yang saya jumpa, banyakkan solat sunat mutlak dan mohon kepada Allah untuk petunjuk yang baik.

Aisyah laksanakan tugas sebagai isteri dengan baik, Alif juga begitu. Alhamdulillah kami baik-baik sahaja.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by AISYAH HIJANAH (@aisyahhijanah)


Sebelum ini, Alif Teega telah mengumumkan bahawa dirinya telah pun bernikah buat kali kedua bersama isteri keduanya, Fatin. Meskipun banyak spekulasi tentang hubungan mereka di media sosial, setakat ini masih tiada kenyataan rasmi yang dikeluarkan oleh Aisyah mahupun Alif.

Sumber: Instagram

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber :https://beautifulnara.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*