Marissa Dania, Aslam Nikah Senyap-Senyap?

Tiada angin tiada ribut, anak kepada pasangan selebriti, Norman Hakim dan Abby Abadi iaitu Marissa Dania Hakim didakwa sudah berkahwin dengan lelaki pilihannya dikenali sebagai Aslam di Songkhla, Thailand pada Disember lalu.

Memetik Harian Metro, sumber memberitahu Marissa dan Aslam berkahwin tanpa pengetahuan isteri pertama lelaki itu dan keluarga Marissa.

Nikah senyap-senyap?

Sebelum ini tular apabila Marissa didakwa menjadi orang ketiga dalam rumah tangga Aslam dan isterinya, Misya sehingga bercerai namun pasangan itu rujuk semula dalam tempoh edah.

“Mereka berkahwin ketika Misya pergi menunaikan umrah. Kiranya, Misya sudah dimadukan tanpa pengetahuan,” kata sumber itu.

Sumber berkata lagi, kedua mereka kembali menjalin hubungan selepas kontroversi reda dan Aslam mengambil keputusan rujuk semula dengan isterinya.

Terdahulu, isteri Aslam iaitu Misya mendakwa anak kepada kedua pelakon itu menjadi punca rumah tangga musnah. Malah, turut dikongsikan bukti resit tempahan hotel pada Jun lalu dibawah nama e-mel Marissa Dania Hakim.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber :https://www.rotikaya.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*