“Baik Je Dia Layan Cik B..”- DSV Kongsi Muka Boyfriend Cik B, Netizen ‘Approved’ Lepas Tengok

Tular di media sosial yang memaparkan satu klip yang dikongsikan oleh DSV berkenaan anak perempuan beliau yang menjadi perhatian ramai dengan gaya terbarunya. Beliau berkongsikan berita bahawa anak perempuannya menerima sejambak bunga dari seorang lelaki yang dikatakan teman lelaki Cik B.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Cik B memperkenalkan kepada beliau bahawa lelaki tersebut merupakan temannya sahaja namun anaknya menerima sejambak bunga ros merah ketika bertemu dengan lelaki itu di sebuah pusat beli belah baru baru ini.

VIDEO

@pamogahq_

Wahhh cikb 😱 #TasteOfCNY2024 #dsv #datoserivida #fyppppppppppppppppppppppp #fypdongggggggg #foryoupage #forurpage #masukfypdong #tiktokdance #masukberandafyp #masukberanda

♬ Bahagiaku Sederhana – Jamik Jams & Feat Rangga & Ayena Prowind

 

Berikutan itu, para netizen mula memberikan pelbagai komen yang positif dan juga sedikit teguran yang membina kepada Cik B agar lebih fokus kepada kerjaya terlebih dahulu. Apa apa pun air muka lelaki tersebut terlihat tenang dan sangat baik serta sedap mata memandang. Apa apa pun para peminat mendoakan yang terbaik buat mereka.

Sumber dari tiktok dan Instagram

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : Media Ariana

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*