“Papa Gad4ikan Marvah demi kebahagiaan anak dan menantuku..” – Zainol Macwilson

 

Pelakon Zahirah Macwilson dan suaminya, Aiman Hakim Ridza baru sahaja menyambut ulang tahun perkahwinan mereka yang ke-4. Sempena hari istimewa itu, Zahirah telah memuat naik semula video ‘pre wedding’ mereka di Instagram.

Menerusi posting tersebut, bapa kepada Zahirah iaitu Zainol telah meninggalkan satu komen yang berjaya mencuri perhatian netizen.

Papa nyaris nak ‘cemarkan’

Menurut Zainol, terdapat kejadian yang tidak diingini berlaku ketika majlis ijab kabul anaknya itu. Ujar Zainol, dia terpaksa menahan sabar agar hari bahagia anaknya itu tidak ‘tercemar’.

Allahuakbar! Papa terlupa kakak dan Aiman nak ucapankan selamat ulang tahun yg ke 4 pernikahan kakak dengan Aiman! Papa sendiri yang walikan pada 20 Februari 2020 pun boleh terlupa.

Anyway, I am indeed very happy for both of you plus naluri seorang ayah dapat baca dari segi keikhlasan cinta antara kakak dan Aiman!

Pada malam kakak dan Aiman “di ijabkabulkan” papa nyaris-nyaris nak “cemarkan” majlis disebabkan kehadiran beberapa “individu toxic” tapi Alhamdulillah dengan sifat “kesabaran” dan terlalu sayangkan anak serta bakal menantu pada malam itu, papa tarik nafas dan beristifar dan pada waktu yang sama, papa “gadaikan maruah demi kebahagiaan anak dan menantu.

Tambah Zainol, dia bersyukur kerana anaknya membuat pilihan yang terbaik.

Dengan izin dan kehendak Allah serta naluri seorang ayah yang tahu anaknya telah membuat pilihan yang terbaik, shukur Alhamdullilah!

Zainol turut memohon jasa baik semua orang agar sama-sama mendoakan kebahagiaan anak dan menantunya itu.

FOTO:

Sumber: Zahirah Macwilson

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber :Ohbulan

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*