“Never Fails”- Marissa Dania Akhirnya Luahkan Perasaannya, Kongsi Gambar Keluarga Berserta Love!

Lama berdiam diri, akhirnya anak sulung pasangan selebriti Abby Abadi dan Norman Hakim, Marissa Dania Hakim, mengeluarkan satu kejutan yang menggembirakan. Beliau memuat naik gambar keluarga termasuk bersama ibu bapa tirinya.

Dalam hantaran tersebut, Marissa turut menyertakan sepotong ayat yang menunjukkan rasa terharu dengan sokongan keluarganya. “Never fails (tidak pernah gagal),” tulisnya ringkas bersama emoji berbentuk hati.

Sebelum ini, Marissa telah berdiam diri tanpa mengeluarkan sebarang kenyataan selepas dakwaan berkahwin tanpa pengetahuan orang tuanya di Thailand dengan Ahmad Aslam tersebar. Kontroversi ini mengakibatkan keluarganya berdepan dengan kecaman daripada pelbagai pihak.

Semalam, media sosial dikecohkan dengan komen perbalahan antara Norman dan Abby mengenai isu pernikahan Marissa. Norman meminta Abby untuk berhenti berkongsi maklumat tentang Marissa kepada umum kerana boleh membuka lebih banyak aib keluarga.

Selain Norman dan Abby, Memey selaku ibu tiri kepada Marissa turut dikutuk apabila mengundang anak tirinya berbuka di rumah semalam.

Sejak Januari lalu, nama Marissa menjadi bualan hangat apabila dikatakan sudah bernikah dengan Aslam yang berstatus suami orang di Songkhla, Thailand pada 26 Disember tahun lalu. Namun, sehingga kini, Marissa dan Aslam masih belum mengeluarkan sebarang kenyataan mengenai hal tersebut.

Dalam satu temu bual sebelum ini, Abby mengesahkan perkara tersebut dan turut meminta Marissa segera mendaftar perkahwinannya di Malaysia.

Keputusan Marissa untuk memuat naik gambar keluarga bersama ibubapa tirinya memberikan sedikit sinar harapan bahawa mungkin ada titik penyelesaian atau kefahaman dalam keluarga selebriti ini. Semoga kejadian ini membawa kebaikan dan keharmonian dalam keluarga mereka.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : Murai.my

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*