[VIDEO] Kant0i! Rakan Sekolah Rekod Ibu Aliff Aziz A1bkan Bella Astillah – “Nak Kata Dia Penyanyi Hebat Tak, Pelakon Hebat Tak Juga”

Sejak pelakon Aliff Aziz berhadapan dengan isu tangkap khalwat bersama aktres, Ruhainies, ibunya iaitu Siti Hafiza hingga ke hari ini masih menyebelahi anak lelakinya itu.

Aibkan Bella Astillah

 

View this post on Instagram

 

A post shared by XTRA (@xtra_my)

Terbaru, melalui rakaman video yang dirakam oleh rakan sekolah Aliff di Singapura, ibu Aliff Aziz ‘kantoi’ telah mengaibkan menantunya, Bella Astillah.

Dalam video tersebut, jelas suara Hafiza mengutuk Bella dengan berkata dia bukanlah penyanyi dan pelakon yang hebat.

VIDEO

@myberitaterkini

Sebuah klip video pendek berdurasi 15 saat yang dikongsikan oleh Bella di instagram storynya apabila ibu kepada penyanyi Aliff Aziz, menyindir pelakon Bella Astillah. Dalam klip tersebut, ibu Aliff memberikan pandangannya mengenai Bella, menyatakan bahawa keluarganya hanya mengenali Bella setelah dia berkahwin dengan Aliff. Baca artikel penuh di portal myBERITA atau klik link di IG Story dan jangan lupa untuk ikuti kami di Instagram, Facebook dan TikTok @myberitaterkini untuk info menarik yang pastinya terkini. #myBERITA #myberitaterkini #viral #trending #semasa #terkini #negara #malaysia #berita #malaysiamadani #lamansocialtainment #terkini #blogger #kinitrending #hotsstory #ceritapanas #topsstory #share #instaviralupdates #malaynews Layari myberitaterkini.com

♬ original sound – MyBERITA – MyBERITA

Dikenali sebab Aliff Aziz

Bahkan, yakin menyatakan netizen tidak akan mengenali Bella jika dia tidak berkahwin dengan anak lelakinya, Aliff Aziz.

Dalam pada itu, Hafiza juga berkata jika bukan disebabkan skandal anaknya, nama Bella turut tidak akan disebut ramai.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : Beautifulnaara

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*