Dokumen mahkamah tersebar, Teuku Ryan g4gal beri nafkah b4tin punca Ria Ricis minta cer4i

SELEPAS sah bercerai pada Jumaat lalu, kisah pasangan rumah tangga Ria Ricis dan Teuku Ryan terus menjadi bualan hangat susulan tular dokumen mahkamah berhubung punca perpisahan mereka.

Menerusi dokumen yang tersebar, dinyatakan salah satu punca perselisihan antara mereka adalah disebabkan Ryan gagal memberi nafkah batin kepada Ria.

Perkara tersebut dilaporkan oleh Ria yang mendakwa kurang melakukan hubungan intim bersama bekas suaminya itu sejak Januari tahun lalu.

Hubungan intim suami isteri mula kurang sejak Ria hamil.

Dalam dokumen yang tertulis, Ria juga memberitahu hubungan mereka semakin pudar ketika dia sedang hamil anak mereka.

Malah dakwaan tersebut juga mendapat sokongan doktor yang mengesahkan Ria sukar bersalin secara normal gara-gara kurang melakukan hubungan bersama suami ketika itu.

Bagaimanapun dakwaan tersebut dinafikan oleh Ryan sekaligus enggan membicarakan masalah tersebut ketika prosiding di mahkamah.

Menjawab dakwaan berkenaan, Ryan memberitahu dia bimbang tindakan melakukan hubungan intim bersama Ria boleh menjejaskan bayi dalam kandungan.

Ryan juga menjelaskan dia sudah melaksanakan tanggungjawab sebagai suami dalam memberi nafkah batin selepas Ria selamat melahirkan anak pertama mereka pada Julai 2022.

Untuk rekod Ryan dan Ria mendirikan rumah tangga pada 12 November 2021 dan mereka memiliki seorang anak perempuan iaitu Cut Raifa Aramoana.

VIDEO BERKAITAN

@dunianetizenindo

Pengakuan Mengejutkan Ayah Teuku Ryan Salahkan Anaknya Cerai Dengan Ria Ricis😱 #beritaviral #beritahariini #beritatiktok #beritaterkini #dunianetizenid

♬ suara asli – dunianetizenindo – dunianetizenindo

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : Mstar

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*