‘Terima Kasih Bagi Nasihat’ – MUA Bellaz Tak Jadi Jual Keychain Wajah Anak

Jurusolek terkenal, MUA Bellaz memberitahu pihaknya bakal memberhentikan pengeluaran kartun keychain wajah anaknya iaitu Nur Aisywara Nealofa.

Terima kasih bagi nasihat

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nabilah zulyadaini (@muabellaz)

Menurut MUA Bellaz, dia menerima nasihat dan ucapan daripada pengikutnya di media sosial agar tidak mengeluarkan produk berkenaan demi kebaikan.

Meskipun pihak syarikatnya sudah menghasilkan separuh daripada keychain tersebut, MUA Bellaz berkata, dia akan memberi kepada pelanggan sebagai hadiah ‘free gift’.

Hampa dengan merendah hati nak bagitahu, Bellaz berlapang dada berhentikan production cartoon keychain Wara. Nak semua omi Wara happy dan selesa.

Terima kasih atas nasihat dan ucapan yang baik-baik. Terima kasih walaupun dah separuh dah buat. Nanti Bellaz bagi as free gift untuk client makeup mama dia na. Minta maaf sekali lagi.

Kita kena buat benda yang selesakan orang. Kalau orang kurang selesa jangan teruskan sebab yang beri sokongan ini bukan orang luar tapi dari pengikut kita sendiri. Mungkin ada hikmah besar lagi Allah nak bagi.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nabilah zulyadaini (@muabellaz)

Terdahulu, MUA Bellaz memberitahu terdapat segelintir netizen berasa kurang selesa apabila keychain berkenaan mempunyai wajah Wara. Susulan daripada itu, Bellaz dipercayai bakal mengeluarkan produk terbaru iaitu baju yang mempunyai wajah anaknya.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : MUA Bellaz

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*