“Sekarang Ni Dia Ke Yang Jadi Penyond0l?” – Tak Tahan Adik Jadi M4ngsa Kec4man, Kakak Umisya Mazlan Tampil Bid4s Netizen

Tidak berdiam diri adik menjadi mangsa keadaan, kakak kepada Uminya Mazlan iaitu Nadia telah tampil membidas segelintir individu yang menggunakan akaun palsu untuk mengecam adiknya di media sosial.

Berhenti buat fake account

Oleh kerana itu, Nadia memuat naik beberapa hantaran di Instagram story meluahkan rasa kurang senang terhadap komen-komen negatif yang diterima oleh madu kepada Marissa Dania itu.

Sekarang ni dia ke yang jadi penyondol?

Cukup-cukuplah rosakkan hati dia. Berhenti buat fake account untuk sebar benda-benda negatif. Sekarang ni dunia teknologi, kamu buat fake account berapa banyak pun kami semua tahu. Jadi tolong berhenti.

Umisya tak pernah minta ini terjadi

 

View this post on Instagram

 

A post shared by JATIKA | GARMENTS & MORE (@jatika.my)

Bukan itu sahaja, Nadia turut memberitahu ujian yang dihadapi adiknya itu bukan sesuatu yang diminta. Malah, Umisya juga berharap agar semua yang terjadi pada rumah tangganya itu merupakan mimpi semata-mata.

Lagi satu, Tahu tak apa yang dia nak? Dia nak bila bangun dari tidur semua ni adalah mimpi. Mimpi yang tak pernah berlaku dan terjadi dalam hidup. Mimpi yang akan merubah kehidupan dia dan anak-anak.

Tapi, dia hidup dalam realiti, itu yang dia kena terima. Bercerai? Sudah pernah bercerai. Tapi Allah masih panjangkan jodoh mereka. Jadi kamu semua nak salahkan Allah dalam takdir yang sedang dia lalui?

Dalam pada itu, Nadia juga mendedahkan pendedahan yang dilakukan oleh Umisya berkenaan suaminya terdahulu itu bukan kerana sengaja ingin membuka aib. Sebaliknya, itu adalah permintaan keluarga agar memberi pengajaran kepada suaminya ketika itu.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : Instagram

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*