Zahirah Macwilson Selamat Bersalin Anak Kedua, Buat Peminat Rasa Teruja “Alhamdulillah Tahniah! Comelnya Baby” – Netizen

Pelakon Zahirah Macwilson memberitahu dia selamat bersalin cahaya mata kedua, pada 31 Mei yang lalu. Tahniah!

Timang anak perempuan

Berita yang dikongsikan di Instagram itu ternyata mencuri tumpuan netizen. Menurut Zahirah, bayi perempuan yang diberi nama Inara Raisa itu selamat dilahirkan pada pukul 8.58 malam.

Alhamdullilah. we became a family of 4 .

Tambah isteri kepada aktor Aiman Hakim Ridza ini lagi, dia bersyukur dan berterima kasih kepada semua yang tidak henti menghantar kiriman doa kepadanya.

Terima kasih buat semua yang mendoakan dan ucap tahniah buat kami. Kami sangat bersyukur. Semoga Allah melindungi dan melimpahkan segala rahmat buat kamu Inara.


Terdahulu, Aiman turut memohon doa agar urusan isterinya untuk bersalin dipermudahkan. Difahamkan, Zahirah sudah memulakan proses induksi untuk membolehkan kontraksi rahim terjadi sebelum kelahiran bayi.

Untuk rekod, Aiman dan Zahirah mendirikan rumah tangga pada 20 Februari 2020 dan dikurniakan seorang anak lelaki, Isaac Raees yang kini berusia 3 tahun.

VIDEO

@zahirah.mcwilson

Alhamdulillah❤️ #zahirahmacwilson #aimanhakimridza #fyp #fypシ゚viral #fypage #foryou #foryoupage #masukberandafyp #berandafyp #berandatiktok

♬ Sholawat Badar – Muhajirlamkaruna

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber :  Instagram

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*