Rupanya Ini Identiti Sebenar Datuk Seri Yang Parking HeIikopter Depan Rumah, Memang Bukan Calang2

Selalu kita dengar kes perseIisihan faham antara jiran kerana kes parking kereta depan rumah sehingga mengnggu jiran-jiran yang lain, tapi tahun 2021 nampaknya rakyat Malaysia semakin maju kerana perg4duhan melibatkan parking sebuah heIikopter pula.

Semalam, tular vdeo dua lelaki bertngkar di hadapan sebuah rumah di Puchong, di sini, dipercayai berkait langsung dengan heIikopter yang diparkir di rumah berkenaan.

Rakaman vdeo berdurasi 38 saat itu tular di media sosial hari ini. Dalam rakaman itu turut memaparkan sebuah heIikopter diparkir di perkarangan rumah berkenaan.

Ketua Polis Daerah Serdang Asisten Komisioner Razali Abu Samah ketika dihubungi, mengesahkan berlakunya pertngkaran itu.

Bagaimanapun, beliau berkata, tiada laporan polis diterima pihaknya setakat ini.

Tambah Razali, bagaimanapun perteIing-kahan kedua-dua lelaki terbabit hanya salah faham sahaja dan mereka dikatakan telah berdamai.

” Mereka berdua adalah kawan dan apa yang berlaku hanya perselisihan pendapat.

” Mereka juga sudah berdamai dan kita tidak terima apa-apa laporan,” katanya.

” Kedua-dua mereka adalah sahabat dan perteIing-kahan itu disebabkan salah faham antara mereka. Tiada perkara serius yang berlaku.

” Setakat ini tiada apa-apa laporan diterima berkaitan insiden itu dan kedua-dua lelaki itu sudah pun bersalaman..berbaik,” katanya kepada Sinar Harian pada Khamis.

Terdahulu, tular satu rakaman video menunjukkan seorang lelaki bergelar Datuk yang tiba-tiba meluru masuk ke pekarangan sebuah rumah sebelum berlaku perteng-k4ran.

Difahamkan, kjdian yang berlaku pada Rabu itu menyebabkan perg4duhan mulut sebelum cuba dileraikan individu lain di rumah berkenaan.

Menariknya, terdapat sebuah heIikopter diparkir di rumah milik lelaki bergelar Datuk Seri itu.

Berdasarkan rakaman itu, turut kelihatan beberapa buah motosikal berkuasa tinggi diparkir berhampiran heIikopter berkenaan.

Siapa Datuk Seri terbabit?

Menurut China Press, pemilik heIikopter tersebut adalah Datuk Seri Paul Lim Lean Soon, yang merupakan pengasas Desire Fly Aviation Club, sebuah institusi latihan penerbangan di Subang Jaya.

Dia mengatakan bahawa heIikopter yang diparkir di depan rumahnya itu bukan untuk menunjukkan kekayaannya, tetapi kerana bertujuan penggambaran video komersial.

Menurutnya, selain memiliki syarikat penerbangan, dia juga berkolaborasi dengan rakan-rakan dalam perniagaan ‘towing’ dan ingin mempromosikan perkhidmatan ‘towing’ heIikopter disebabkan pendapatan terjejas ketika ini.

Pada 24 Januari, Datuk Seri Lim mengangkut heIikopter dari Lapangan Terbang Subang ke rumahnya dengan treler dan merakam keseluruhan prosesnya.

Setelah penggambaran selesai, dia mengatakan bahawa dia bermaksud untuk membawa heIikopter kembali ke lapangan terbang tidak lama lagi.

Dia menjelaskan bahawa hari jadinya akan tiba dan beberapa rakannya telah mengunjungi rumahnya untuk meraikan dan mengambil beberapa gambar dengan heIikopter. Disebabkan itu dia memutuskan untuk mengelap dan membersihkannya terlebih dahulu.

Pada ketika itu, jirannya itu sedang minum di depan rumahnya, tetapi Datuk Seri Lim mengatakan dia tidak menyangka jirannya akan datang dan menjerit kepadanya.

Dia juga tidak menyangka bahawa jirannya yang lain akan merakam kjdian itu, yang menyebabkannya terus jadi ‘popular’ malam itu, walaupun dia berasakan ianya tidak sepatutnya berlaku.

Sumber:s1narharian dan worldofbuzz

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : http://limauais.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*