“Toksey Jawab” – Neelofa Mer4juk, Ajak Duduk Sebelah Tapi Suami Seg4n

Pasangan rom4ntis Neelofa serta PU Riz masih jadi bu4lan ramai di media sosial walaupun selepas hampir sebulan mendirikan rumah tangga.

Setelah selesai urusan kerja di Pulau Langkawi, mereka kini menyambut Ramadan di kediaman pengacara dan usahawan terkenal itu bersama-sama ahli keluarga lain.

Gel4gat pasang4n su4mi ister1 itu ketika membuat Instagram Live bersama turut menarik perh4tian ramai baru-baru ini. Di dalam Live tersebut, mereka membuat sesi perkongsian dan soal jawab bersama peminat tentang kelebihan bulan Ramadan.

Namun begitu, Neelofa dilihat seolah-olah mer4juk apabila suam1nya men0lak ajakan untuk duduk di sebelahnya dengan lembut.

[VIDEO] "Toksey Jawab" - Neelofa Merajuk, Ajak Duduk Sebelah Tapi Suami Segan 2

Walaupun kamera dihalakan ke arahnya, namun pendakwah berusia 26 tahun itu menol4k dengan lembut sambil menyatakan cukup suaranya didengari penonton saja dan cukup isterinya itu tahu bahawa dia ada disitu.

Namun akhirnya PU Riz tetap saja duduk di sampingnya dengan alasan disuruh baca sendiri jawapan netizen di ruangan komen. Dalam pada itu, dia sempat tegvr serta tolong tutup aur4t di bahagian tangan Neelofa. Alahai, sweetnya!!

Rata-rata netizen berpendapat PU Riz mungkin kur4ng seles4 untuk sweet dan berm3sra bersama isterinya di depan kamera. Namun begitu, mereka tetap memuji sikapnya yang sangat pr1hatin dengan soal aur4t Neelofa.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Media Malaysia

Sumber : http://www.videoviral.co/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*