Gadis Kongsi Momen Bertunang Sarung Cincin Sendiri, “Bagusnya Mak Ayah…”

Dalam situasi seperti sekarang ini, memang banyak benda yang tidak boleh dilakukan seperti waktu dahulu. Sampaikan urusan merisik dan bertunang juga terpaksa dilakukan secara online sahaja seperti yang dikongsikan gadis ini. Oleh kerana keadaan semasa yang tidak mengizinkan, dia terpaksa melakukan majlis tunang secara atas talian sahaja.

Bermula daripada urusan mencari cincin, melakukan panggilan video sehinggalah menyarungkan cincin semuanya dilakukan tanpa kehadiran si tunang. Sebelum ini, gadis ini pernah viral di mana dia sering menjadi pengapit untuk rakan-rakannya sementara dia masih lagi belum berpasangan. Akhirnya, dia kini sudah bertunang dan semakin hampir menjadi isteri orang.

Di dalam video yang dikongsikan ini, gadis ini memberitahu ibu bapanya telah melakukan panggilan video bersama keluarga di belah pihak lelaki untuk majlis bertunang ini. Pada waktu itu juga, gadis itu hanya memakai baju kelawar dan semuanya berjalan dengan santai sahaja. Dia juga siap membelikan cincin tunang sendiri dan menyarungkannya sendiri.

Di ruangan komen, rata-rata netizen memuji proses bertunang yang sangat mudah dan ringkas sesuai dengan keadaan sekarang. Ada juga yang memberikan pujian kepada kedua ibu bapanya yang langsung tidak memilih dan memudahkan keadaan. Ramai juga yang tumpang gembira melihat akhirnya gadis ini sudah bertunang dan bakal disatukan dengan kekasih hatinya selepas sekian lama menunggu.

“Bagusnya ada mak ayah supportive mudah je urusan.”

gadis kongsi

“Anak perempuan okay je tapi parents yang masih terikat dengan adat, susah…”

bertunang

“Bertuahnya ada keluarga yang sangat menyokong…”

komen

“Kan bagus mak ayah semua orang mudahkan macam ni…”

tik tok

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*