Lain Macam ‘Mewah’ House Tour Dari Gadis Ini, “Pehh Mewah Plus Humble!”

Sebut sahaja house tour mungkin ramai yang menganggap ia adalah perbuatan menunjuk. Namun ada juga yang berpendapat ia adalah untuk berkongsi kehidupan masing-masing. Malah di Malaysia sendiri ramai selebriti yang sudah berkongsikan video house tour dengan niat untuk memberikan inspirasi dekorasi rumah kepada peminat mereka.

Namun begitu, lain pula halnya dengan seorang remaja ini yang berkongsikan house tour di kawasan rumahnya. Perkongsian menerusi akaun Tiktok Aliahhlim ini kelihatan seorang gadis membuat house tour. Apa yang mencvri perhatian ramai adalah rakaman yang dipaparkan adalah bukannya didalam rumah gadis ini, tapi sebenarnya di kawasan luar rumah pangsa atau kondominium.

Berikut adalah perkongsian house tour dari gadis ini:

Wah rumah dia siap ada tangga, lif, pelbagai jenis kereta dan kolam renang lagi! Mesti gadis ini sejenis kuat berangan. Tapi video ini memang nampak macam betul. Perkongsian gadis ini telah meraih lebih 300 ribu tontonan dan 43 ribu likes. Rata-rata warganet terhibur menyaksikan rakaman ini dan meninggalkan reaksi mereka di ruangan komen seperti berikut:

“Ni baru dikatakan kaya giler melampai. Akak bagi 100 bintang untuk content dik”

House Tour Dari Gadis 3

“Ya Allah..Aku baru sedar aku ni boleh tahan kaya juga eh”

House Tour Dari Gadis 2

“Aku pun kaya la macam ni. Rumah 17 tingkat”

House Tour Dari Gadis 1

 

SumberTiktok Aliahhlim

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*