[VIDEO] Monyet Join Perkelahan Tepi Pantai, “Siap Lepak Sama2”

Di musim pandemik kini mungkin ramai yang mula mengimbau waktu dulu yang mana kita bebas ke sana sini meluangkan masa bersama keluarga dan rakan-rakan. Saat tersebut tidak mungkin akan dapat diulang kembali dalam masa terdekat ini.

Namun pastinya video kenangan pada waktu itu menjadi pengubat rindu. Bagaimanapun baru-baru ini seorang pengguna Tiktok berkongsikan video saat berkelah bersama orang tersayang di tepi pantai.

Namun apa yang mencvri perhatian ramai adalah kemunculan seekor monyet yang turut sama sertai perkelahan tepi pantai itu. Bukan itu sahaja, haiwan ini siap duduk makan kuaci dengan mereka lagi!

Berikut adalah rakaman monyet join perkelahan tepi pantai yang dimuat naik oleh seorang pengguna TikTok dengan nama akaun mayrians:

Bukan main selamba lagi monyet join perkelahan tepi pantai dalam rakaman ini! Nampak macam tak takut langsung dengan manusia. Atau mungkinkah haiwan ini dipelihara? Hanya pemilik video ini ada jawapannya.

Perkongsian rakaman ini telah meraih perhatian ramai. Berikut antara reaksi ramai selepas menyaksikan rakaman ini yang ditinggalkan di ruangan komen:

“Dengan selambe jer duk situ sambil makan kuaci”

“Laa comelnya, dengannya muka tak malu ee geram”

“Aku risau dia remb4t rimut kete tu hahaha tak pasai balik jalan kaki”

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*