[VIDEO] Kucing Selamba Duduk Bersantai Dekat Tingkap, “Kemain Lepak…”

Bagi pemilik kucing, mesti ada masanya anda terpaksa melayan kerenah mereka yang sangat di luar jangkaan. Kadang-kadang tu, ada saja yang dilakukan oleh kucing yang sangat tidak dijangka dan boleh dibayangkan.

Sama macam gelagat kucing ini yang dilihat selamba bersantai di tingkap sehingga ditegur oleh pemiliknya ini. Telatah lucu si kucing ini turut menghiburkan netizen yang menontonnya.

Di dalam video yang dikongsikan ini, pemilik kucing itu menunjukkan gelagat kucingnya yang berada di sebuah tingkap. Apa yang menarik perhatian ialah kucing itu sebenarnya sedang duduk bersantai di situ dan bukannya tersangkut seperti yang dijangka.

Pemilik kucing itu kemudian mula membebel melihat telatah kucing itu yang dilihat sedang merenung jauh di situ. Kucing itu juga duduk bersantai di tingkap paling tinggi dan langsung tidak takut dengan ketinggian itu.

Lebih mencuit hati, lelaki itu sempat memb3bel mengatakan kucingnya itu adalah punca tingkapnya pecah selama ini. Walaupun dibebel oleh pemiliknya itu, kucing itu hanya memberikan reaksi selamba dan tidak menghiraukannya.

Di ruangan komen, rata-rata netizen turut sama terhibur dengan telatah kucing ini dalam mencari tempat lepaknya. Ada juga yang berseloroh mengatakan kucing itu seperti pak cik bawang yang sedang mengintai jiran yang lain.

“Kemain tempat lepak dia.”

“Duduk kat tingkap pun kena buat muka hensem…”

“Jadi pak cik bawang ke dok ngintai…”

“Muka tu main peranan penting…”

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*