Bikin seb4k! Anak Anj1ng Ini Menangis Terpisah Dengan Sapi Yang Membesarkannya.

Video yang mengharukan mengenai 2 ekor binatang berkawan baik, iaitu seekor lembu yang berkawan baik dengan seekor anj1ng. Video yang telah ditonton sebanyak 14 juta kali itu melihatkan keakraban lembu dan anj1ng tersebut walaupun berbeza spesies.

Pada suatu hari, lembu tersebut telah dipindahkan ke tempat lain dan apabila anjing tersebut merasakan kehilangan si lembu itu, maka anj1ng tersebut tidak berhenti meny4lak seolah olah ingin bertanya tentang ke manakah si lembu menghilang.

Anj1ng tersebut yang dinamakan Rookie itu telah berkawan dengan lembu tersebut selama 2 tahun seperti yang dikatakan oleh pemilik lembu tersebut.

Pemilik lembu dan anj1ng itu menghadapi masalah kewangan dan tidak mampu lagi menjaga lembu tersebut lalu dijual lembut tersebut kepada kawannya.

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by smartgram (@smart.gram)


Berhari hari si anj1ng tersebut mencari dan menunggu lembu tersebut tetapi lembu itu tidak kelihatan. Suatu hari anj1ng mendengar lembu sahabatnya itu di kejauhan dan rookie berjumpa dengan lembu itu walaupun tempat itu tidak la jauh tetapi rookie tetap berjumpa dengan sahabatnya itu.

Begitulah persahabatan yang terwujud antara mereka walaupun haiwan tetapi naluri persabatan tetap kuat dan saling merindu. Haiwan pun pandai meri

Komen Netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : Ig smart.gram

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*