Konon Sedang Video Call Cristiano Ronaldo, Perbualan Wanita Ini Bikin Dekah!

Sejak pandemik yang melanda ini, orang ramai tidak digalakkan untuk keluar rumah bagi mengelak penularan v1rus ini. Usahkan mahu keluar berjumpa rakan-rakan, mahu bertemu keluarga sendiri pun ragu-ragu apabila melihatkan situasi yang berlaku kini.

Jadi disebabkan itu kita boleh berhubung dengan rakan-rakan dan ahli keluarga lain menggunakan video call. Cara ini dapat juga mengubati rasa rindu pada mereka.

Namun begitu lain pula halnya dengan seorang wanita dalam rakaman ini. Menerusi perkongsian video yang dimuat naik di TikTok baru-baru ini kelihatan seorang wanita sedang video call Cristiano Ronaldo. Video suntingan tersebut bagaimanapun mendapat perhatian ramai apabila wanita ini seakan berbual betul dengan pemain bola sepak terkenal ini.

Berikut adalah rakaman wanita ini yang konon sedang video call Cristiano Ronaldo yang dikongsikan oleh seorang pengguna TikTok dengan nama akaun @delima_andaman:

Perkongsian rakaman ini telah membuatkan warganet terhibur menyaksikan gelagat wanita tersebut. Video ini juga telah meraih lebih 100 ribu tontonan dan 9,000 likes. Berikut antara reaksi ramai yang ditinggalkan di ruangan komen video tersebut:

“Sukanya tengok Saipul umi tu”

“Hahaha umiee nak jadi menantuuu…Helok sangat anak umi tu bukan muka je…Poket pun hensem tu”

“Aduh Sepul hahaha”

Sumber : Delima Andaman

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*