7 keping foto Alisa comel sangat di rumah cuit hati ramai, “Last sekali Hairul versi…”

Selepas anak selebriti terkenal Yusuf Iskandar, Alisa Aisyah merupakan si cilik popular yang sering menjadi tumpuan umum.

Ia terbukti juga apabila puteri pasangan selebriti, Hairul Azreen dan Hanis Zalikha ini diikuti 1.2 juta pengguna Instagram yang mana tidak mengambil tempoh yang lama untuk mengumpul jumlah followers puteri mereka itu yang begitu ramai.


Rata-ratanya cukup seronok dapat melihat telatah comel Alisa Aisyah yang bukan hanya lucu malah bijak meskipun kini berusia dua tahun.

Walau bagaimanapun, perkongsian terbaharu di Instagram Alisa Aisyah ini yang disertakan dengan tujuh keping foto mengundang pula peminat anak selebriti tercuit hati melihat telatah comelnya.

Manakan tidak, penampilan Alisa Aisyah serba pink yang berada di rumah membuatkan netizen menekan ribuan tanda suka kerana ‘cair’ dengan kecomelannya ini.

Sehinggakan peminat anak selebriti juga ‘geram’ melihat telatahnya ini lalu menghujani dengan ratusan komen di posting itu.

222733362_508293450405265_6931266876440184338_n

Menjengah ke ruangan komen melalui tujuh keping foto itu yang mana turut terselit foto comel abang Alisa Aisyah, Yusuf Iskandar membuatkan netizen menghujani dengan respon comel terhadap dua beradik si cilik popular itu.

“Pic last sekali Hairul Azreen versi kecik”

“Duduk rumah pun cantik hmmm”

“Rasa nak g1git je hidung dia…”

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*