Kucing terus pulang bila dipanggil lelaki ini, netizen cair sebab bijak sangat!

Memelihara kucing sememangnya dapat menghilangkan rasa kesunyian seseorang apatah lagi jika perlu tinggal berasingan dengan keluarga gara-gara kerja.

Malah dengan adanya media sosial, orang ramai dapat berkongsikan perasaan gembira mereka apabila melalui kenangan indah bersama si comel ini yang kadang kala nak4l, kuat merajuk dan sebagainya.

IMG_20210729_100010

Tetapi rasanya yang sering dikongsikan pemilik kucing juga, hal seperti perlu menjemput haiwan peliharaan pulang ke rumah selepas syok bermain antara yang menghiburkan ramai dan seperti juga dilalui oleh lelaki ini.

Sekali gus mencetuskan netizen tertawa dan tercuit hati melihatkan telatah dua ekor kucing yang akhirnya perlu dipanggil pulang oleh tuannya selepas asyik bermain di luar rumah.

Walau bagaimanapun kepintaran si comel ini yang pantas pulang selepas dipanggil pemiliknya lebih membuatkan netizen cair kerana bagi mereka kucing tersebut sangat bijak.

“Seronok tengok kucing dengar cakap”

Kucing

Dalam pada masa yang sama, diruangan komen ada juga yang berkongsikan pergalamannya selepas membela kucing yang selalu ada rezeki masuk meskipun di waktu yang sukar kini.

“Murah rezeki kalau bela kucing, lepas aku bela kucing tepi jalan. Selalu je ada rezeki masuk walau pun waktu PKP ni…”

IMG_20210729_100053

“Pandainya dia”

Kucing

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*