‘Ger4m’ netizen tengok Fatima pandai buat lawak, gurau dengan Fazura- “Gigi comey…”

Anak kepada pasangan popular, Nur Fatima Aisya ini nampaknya tidak henti-henti membuatkan peminat ‘geram’ menonton telatahnya yang dikongsikan oleh peminat mereka di media sosial.

Jika sebelum ini, ramai terhibur menonton telatah puteri sulung pasangan selebriti popular, Fattah Amin dan Nur Fazura yang mana sangat pandai berkomunikasi dengan ibunya sekali gus Fatima viral dan dipuji ramai.

Fatima (3)

Semakin membesar dengan sangat bijak, Nur Fatima Aisya mendapat perhatian netizen lagi gara-gara satu muat naik video yang memaparkan telatah lucunya.

Tidak disangka-sangka peminat bahawa Nur Fatima Aisya ini seorang yang kelakar dan selalu mencuit hati para peminat anak selebriti pula di ruangan media sosial.

Malah satu perkongsian terbaru ini memaparkan pula telatah Nur Fatima Aisya yang dilihat sudah tumbuh gigi namun dalam pada itu, si cilik comel ini yang sedang bergurau dengan Fazura mengundang pula netizen begitu cair. Sangat comel!

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Fattzura LoveStory ?? (@bamtahdolly)


Sehinggakan Fazura juga dapat didengar terhibur dengan sikap Nur Fatima Aisya yang pandai membuat lawak lalu ketawa.

Menjengah ke ruangan komen selepas video Nur Fatima Aisya tular lagi, si cilik ini mendapat pelbagai respon ramai dimana ada juga yang ‘geram’ dengan sifat lawak puteri pasangan bagai pinang dibelah dua ini.

“Dia buat lawak dia gelak tu”

FatimaIMG_20210730_083229

“Bijak sangat…”

IMG_20210730_083252FatimaIMG_20210730_083157

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*