Peminat setuju Nabil & Syena dalam drama, “Dok rasa nanti mesti bercinta…”

Buat peminat drama tempatan, pastinya Hatimu Sedingin Salju telah menjadi antara drama pilihan anda untuk ditonton di kaca televisyen menerusi Slot Akasia TV3.

Apatah lagi dapat menonton gandingan pertama kali watak utama dalam Hatimu Sedingin Salju iaitu Hisyam Hamid sebagai Arman manakala Aprena Manrose pula membawa watak Rania.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hafeez Mikail (@thehafeezmikail)


Pun begitu, selain watak yang dilakonkan oleh Hisyam Hamid dan Aprena Manrose yang menarik perhatian penonton, watak dilakonkan oleh Hafeez Mikail dan Bella Dowanna dimana mereka membawa watak sebagai Nabil dan Syena juga sering mencvri tumpuan umum di kaca televisyen.

Malah apabila satu babak Hatimu Sedingin Salju dikongsikan semula di ruangan Instagram Drama Sangat baru baru ini, Nabil dan Syena mendapat pelbagai komen ramai yang ingin mereka menjadi pasangan.

Buat yang mengikuti drama ini pasti tahu, Nabil menyukai siapa dalam drama tersebut namun peminat Hatimu Sedingin Salju berpendapat bahawa watak dilakonkan oleh Hafeez Mikail dan Bella Dowanna itu lebih sesuai bersama.

Menjengah ke ruangan komen, video babak drama terbabit bagaimanapun dihujani dengan respon-respon ramai yang setuju kerana lebih suka kedua-dua watak itu yang menjadi pasangan dalam drama tersebut.

“Eloklah Syena ni…”

Nabil

“Suka kalau dia berdua ni couple”

Nabil

“Nabil ensem kut, janganlah benci-benci haha”

IMG_20210730_082344IMG_20210730_082402IMG_20210730_082414

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*