[VIDEO] Jiran call kucing tunggu di peti surat, rutin makan tengahari kena jemput tuan buat netizen ‘ger4m’

Bukan sahaja si comel kucing ini bijak dan manja malah kadang kala kelakuan lucunya mengundang pemilik juga hairan terutama apabila merayap keluar rumah namun perlu di jemput pulang.

Ada netizen yang memelihara kucing turut berkongsikan sebab perkara itu berlaku kerana ada yang kuat bermain di luar pandai pulang sendiri namun ada juga kucing yang lupa jalan pulang sehingga perlu di jemput tuan.

IMG_20210813_002240

Bagi individu pengguna TikTok ini pula, dia berkata kucing miliknya yang sudah kelihatan lapar mahu balik namun tidak reti balik sendiri sehingga memerlukan dia menjemputnya. Alahai comel sungguh perangai!

Melalui ruangan kapsyen, ujarnya lagi bahawa dia menerima panggilan telefon daripada jiran yang mengatakan kucingnya yang diberi nama Yogi sedang menunggu di peti surat.

Malah kelihatan lapar disamping yang lebih melucukan individu ini berkongsikan bahawa ia rutin harian si comel kesayangannya itu untuk menjemputnya makan tengahari.

Menjenguk ke ruangan komen pula, video yang dimuat naik itu telah mendapat bermacam-macam respon lucu oleh netizen yang nampaknya turut mengalami hal yang sama sepertinya.

Dalam pada masa yang sama, rakaman video yang dikongsikan di TikTok itu meraih lebih 100,000 ribu tontonan disamping menerima ribuan tanda suka. Comel sungguh!

“Sama kucing aku…”

KucingKucing

“Sebenarnya dia malas…”

KucingIMG_20210813_002541

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*