[VIDEO] Mira Filzah Tunjuk Bak4t Jadi Penyampai Radio, “Pehhh Semua Dia Sapu”

Pelakon jelita dikenali dengan nama Mira Filzah ini cukup popular dalam industri hiburan tanah air. Bukan calang-calang orangnya, Mira juga miliki bakat dalam bidang pengacaraan dan pernah menjadi pengacara bagi rancangan Nona.

Miliki suara dengan cara percakapan yang cukup lembut, Mira Filzah juga boleh dikatakan bijak membawa diri menjadikan dirinya antara selebriti yang dihorm4ti.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by MIRA FILZAH (@mfmirafilzah)


Terbaharu, Mira Filzah tunjuk bakat jadi penyampai radio pula apabila dia cuba duet menerusi satu video yang dimuat naik olehnya di TikTok. Video yang memaparkan ayat yang perlu dibaca cara penyampai radio Hitz.FM perkenalkan diri ketika bersiaran langsug.

Kedengaran Mira Filzah membaca dan memperkenalkan dirinya dengan cara cukup bersahaja dan lancar. Berikut adalah video Mira Filzah tunjuk bakat jadi penyampai radio ini:

Wow, tak sangka Mira Filzah ada bakat jadi penyampai radio juga! Perkongsian video ini telah meraih hampir 500 ribu tontonan dan 52 ribu likes. Rata-rata warganet turut memuji bakat yang ada pada Mira Filzah ini dan meninggalkan reaksi mereka mengenainya di ruangan komen seperti berikut:

“Mira jadi DJ lahh best suara”

Mira Filzah tunjuk bakat 3

“Wow so fluent. Jika ku yang buat mau ntah jadi apa agak nyer”

Mira Filzah tunjuk bakat 2

“Jangan terkejut kalau Mira tetiba ada kat radio nanti guys”

Mira Filzah tunjuk bakat 1

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*