[VIDEO] Si comel dan ayah berpandangan jadi tumpuan netizen, “Terangnya brightness”

Apabila teringin sangat memelihara kucing, bagi sesetengah orang perlu meminta izin daripada ayah mereka tetapi ada kalanya kurang setuju kerana bimbang tidak dapat dijaga dengan sebaiknya.

Namun begitu, ramai yang mengakui berlaku sebaliknya apabila sudah memelihara si comel ini yang mana ayah yang akan lebih bermanja dengan haiwan kesayangan ramai itu.

IMG_20210816_093749

Apa tidaknya, siapalah yang tidak jatuh hati dengan kecomelan kucing apatah lagi apabila dijaga sejak kecil yang rasanya tidak dapat berjauhan. Manja sangat seperti yang dikongsikan oleh seorang pengguna TikTok ini kepada umum.

Video dimuat naik oleh Kyle telah menarik tumpuan ramai, tanda suka ditekan mereka sebanyak 275, 000 kali akib4t tercuit hati melihatkan ayah individu berkenaan yang sangat manja dengan si comel kecik ini.

Ramai netizen bagaimanapun dapat relate dengan situasi si ayah yang tidak gemar dengan kucing namun bertukar dia yang akan lebih disayangi oleh haiwan itu.

Menjenguk juga di ruangan komen menerusi video yang dimuat naik tersebut nampaknya si ayah dihujani dengan komen pengguna TikTok yang bercerita kisah yang lebih kurang sama.

“Tengok each other tu… comelnya”

AyahIMG_20210816_093847

“Selalu orang yang tak minat kucing itulah kucing…”

IMG_20210816_093811

“Sebijik macam ayah, pesan dekat anak-anak…”

Ayah

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*