[VIDEO] Wanita Selamatkan Kucing Bawah Kereta, Tindakan Rider Ini Raih Pujian

Setiap kali terserempak dengan haiwan di tengah jalan, ramai yang pastinya cukup tr4uma dan bimbang melihat keselamatan haiwan jalanan ini. Macam situasi yang dikongsikan ini apabila wanita ini cuba menyelamatkan seekor kucing yang berada di bawah kereta di jalan raya.

Aksinya menyelamatkan kucing itu turut menarik perhatian ramai apabila dia berani meletakkan dirinya dalam bah4ya. Malah rata-rata netizen turut sama memberikan pujian di atas usaha beraninya ini demi menyelamatkan kucing itu.

wanita

Di dalam video yang dikongsikan ini, wanita itu dilihat sedang menyelamatkan kucing yang berada di bawah kereta di hadapan keretanya ini. Malah jalan tersebut juga ses4k dengan kenderaan lain yang turut sama melalui jalan yang sama.

Semasa wanita itu berusaha mengeluarkan kucing tersebut, muncul seorang penunggang motorsikal yang turut sama membantu. Lelaki itu kemudiannya berhenti di belakang wanita itu untuk melindunginya daripada bah4ya dilanggar kenderaan lain.

Selepas beberapa minit kemudian, wanita itu akhirnya berjaya menyelamatkan kucing tersebut dan membawanya masuk ke dalam kereta. Wanita itu juga dilihat sempat mengucapkan terima kasih kepada penunggang motorsikal itu yang membantunya.

Meninjau di ruangan komen, netizen turut memberikan pujian di atas usaha mereka ini menyelamatkan kucing tersebut. Berdasarkan perkongsian terbaru wanita itu, kucing tersebut selamat tanpa keced3raan par4h dan kini berada di rumahnya.

“Terima kasih adik bawa motor tolong lindung…”

wanita selamatkan

“Terima kasih semua.”

kucing

“Thank you selamatkan dia…”

komen

“Bagus abang motor tu, halang kenderaan lain masa dia ambil kucing tu.”

tik tok

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*