Wany Hasrita kongsi rutin di PPV buat netizen bangga, Janna Nick puji rajin!

Baru-baru ini Wany Hasrita tular menjadi bualan peminat selepas salah seorang pelakon, Hafeez Mikail berkongsikan dia menerima vaks1n daripada rakan industri sendiri.

Wany Hasrita bagaimanapun dipuji ramai kerana serba boleh selepas membuatkan ramai peminat bangga melihatnya sebagai salah seorang sukarelawan di Pusat Pemberian Vaks1n (PPV).

Disamping penyanyi yang popular ini menjalankan peranan sebagai salah seorang petugas yang memberikan sunt1kan kepada penerima vaks1n.

Wany Hasrita bagaimanapun mengundang ramai peminat teruja lagi kerana dia memuat naik rakaman video yang memaparkan rutinnya sebagai petugas di Pusat Pemberian Vaksin (PPV) dimana dia menunjukkan dirinya perlu bangun seawal jam 5.30 pagi.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by WH (@wanyhasrita)


Perjalanan Wany Hasrita ke PPV juga bermula dari jam 7.30 pagi dan memulakan tugas bermula pukul 8 pagi dan menyelesaikan tugas pada 6 petang mengundang pelakon, Janna Nick juga memuji kerajinannya dan ditinggalkan ribuan tanda suka disamping pelbagai komen ramai.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by WH (@wanyhasrita)


Menjenguk juga di ruangan komen menerusi video yang dimuat naik Wany Hasrita itu, peminat risau melihat tangannya yang merah namun dalam pada masa yang sama merasa bangga dengan dirinya sebagai sukarelawan.

“Rajinnya dia”

IMG_20210819_103339

“Nape tangan jadi macam tu, terbaik Wani”

Wany HasritaIMG_20210819_103431

“Habis jari jemari cantik dia… sangat sangat proud dengan Wany Hasrita”

IMG_20210819_103437IMG_20210819_103457

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*