[VIDEO] Gelagat Superhero Di PPV Raih Perhatian, “Ternyata Dorang Wujud…”

Sejak kebelakangan ini, ramai yang hadir ke pusat pemberian vaks1n (PPV) dengan pakaian dan kostum yang menarik. Ianya bukan sahaja menarik perhatian malah turut menghiburkan mereka yang melihatnya. Sama macam gelagat sekumpulan lelaki yang memakai kostum superhero baru-baru ini.

Gelagat mereka ini mencvri tumpuan ramai di PPV itu apabila dilihat tampil dengan kostum dari watak superhero terkenal. Video yang dikongsikan itu juga tular apabila ianya meraih lebih setengah juta tontonan setakat ini di mana rata-rata netizen turut terhibur melihatnya.

vaksin

Di dalam video yang dikongsikan ini, sekumpulan superhero ini melakukan kemunculan mereka di sebuah pusat pemberian vaks1n baru-baru ini. Kemunculan mereka ini turut menarik perhatian ramai yang berada di situ ditambah pula dengan kostum yang dipakai.

Antara watak superhero yang muncul di situ adalah Hulk, Spiderman, Ultraman, Captain America dan banyak lagi. Kesemua mereka ini turut berjalan bersama seolah-olah di dalam kumpulan superhero yang sama dengan gaya mereka yang tersendiri.

@wanyoshiki

selepas cucuk ??#vaksincovid19 #tiktokthailand #tiktokmalaysia #tiktokindonesia #fypシ゚viral

♬ the wapvengers – ems ᗢ

Lebih mencuit hati, ada pula yang terhibur melihat superhero yang nampak lain daripada biasa apabila ada yang kelihatan berbeza daripada watak asal superhero itu.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen turut sama tertarik dengan gelagat sekumpulan superhero ini. Malah ada juga yang berharap mereka juga dapat bertemu dengan kumpulan superhero ini apabila hadir ke pusat pemberian vaks1n mereka selepas ini.

“Tempat ambik vaks1n sekarang jadi tempat comic con dah sekarang.”

gelagat superhero

“Yang predator paling tak larat jalan tu.”

superhero

“Ternyata diorang wujud.”

komen

“Tolong selamatkan captain america tu. Lama sangat pkp pervt pun ke depan.”

tik tok

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*