“Kalau ada yang pat4h hati tolong maafkan saya” – Remy Ishak janji terus hiburkan peminat walaupun sudah berstatus suami orang

KELAKAR dan mencuit hati.

Macam-macam ragam peminat Remy Ishak meluahkan perasaan di media sosial apabila ‘hero Malaya’ kesayangan mereka selamat bernikah pada Sabtu.

Malah boleh dikatakan Remy sendiri sempat menonton video-video kreatif ‘hadiah’ perkahwinan yang dihasilkan peminatnya termasuk luahan ‘pat4h hati’ di laman sosial.

Bagaimanapun Remy berkata, dia meminta maaf jika ada peminat yang betul-betul kecewa dengan keputusannya untuk berumah tangga.

“Sejak dua hari lepas banyak betul mesej kawan-kawan dan family yang forward video seperti ini.

“Saya tahu mereka semua adalah peminat dan penyokong yang bergurau untuk menceriakan hari saya. Tapi kalau ada yang patah hati tolong maafkan saya,” ujarnya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Remy Ishak (@remyishak)


Pelakon Pujaan Hati Kanda turut memuat baik sebuah video yang memperlihatkan seorang wanita sedang bersedih dengan iringan lagu nyanyian Rossa berjudul Hati Yang Kau Sakiti.

Menerusi video berkenaan turut disertakan sebuah artikel mStar bertajuk Remy nikah Sabtu ini, Ezza Yusof pilihan hati – “Baik dan burvk dia saya tahu”.

Saya tahu mereka semua adalah peminat dan penyokong yang bergurau untuk menceriakan hari saya.

REMY ISHAK

PELAKON

Dalam pada itu, Remy berkata, biarpun sudah bergelar suami orang, dia tetap akan meneruskan kerjaya lakonan dan menghiburkan peminat-peminatnya.

“InsyaAllah saya akan tetap menghiburkan anda semua dalam projek yang akan datang.

“Terima kasih semua kerana masih setia bersama saya” ujarnya lagi.

Remy Ishak and Ezza Yusof are now a married couple. Photo: riseandwin.asia/InstagramRemy dan Ezza disatukan sebagai suami isteri pada petang Sabtu.

Remy atau nama sebenar Mohammad Zalimei Ishak, 39, selamat bergelar suami kepada Ezza Yusof dengan sekali lafaz pada kira-kira pukul 1 petang Sabtu.

Majlis akad nikah pasangan sama cantik sama padan ini berlangsung secara tertutup di Masjid Negara, Kuala Lumpur mengikut prosedur operasi standard (SOP) ditetapkan.

Remy dan Ezza atau nama sebenarnya Roszaliza Yusof pernah mengikat tali pertunangan pada 2017, namun ikatan perhubungan mereka putus pada 2019.

Bagaimanapun, hubungan mereka dikatakan kembali pulih tahun ini selepas Remy membuat kejvtan meraikan hari jadi Ezza di sebuah restoran.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : mStar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*