“Bingung Kenapa Orang Nak Beli Kucing Ni Rp200 Juta” -Pemuda Ini Ded4h Kenapa Sampai Macam Tu Sekali Orang Sanggup

INDONESIA: Setiap kucing mempunyai keistimewaan masing2. Ada kucing yang comel dan manja, ada yang gar4ng tapi manja, banyak kelainan kepada setiap kucing. Keistimewaan yang ada pada setiap kucing hanya pemiliknya iaitu penjaganya sahaja yang ketahui.

Lain pula yang keistimewaan terdapat pada kucing yang diberi nama Kimiko ini, kimiko adalah kucing yang dari baka biasa sahaja tetapi mempunyai bulu yang sangat lebat. Di bulu kimiko terdapat ejaan jawi kalimah “ALLAH” yang menyebabkan kimiko sangat istimewa di mata semua yang melihatnya.

Ramai yang berminat untuk membeli Kimiko sehingga ada yang menawarkan jumlah yang sangat tinggi. Tawaran tersebut telah ditolak oleh pemiliknya kerana pemiliknya menganggap bahawa kimiko adalah kucing yang sangat istimewa dan tidak boleh dibeli dengan wang ringgit.

Seperti mana kucing yang lain, kimiko dijaga dengan penuh kasih sayang tetapi pemiliknya tidak membenarkan kimiko berada di luar rumah, bimbang akan keselamatan kimiko dek kerana keistimewaan nya itu.

Video:

@ketuagttim

#fypシ

♬ bunyi asal – PeNsHaT+KeTuA GTTIM?Nur Ledis – PeNsHaT+KeTuA GTTIM?Nur Ledis

Pada mulanya, ianya tidak disedari bahawa kimiko mempunyai keistimewaan tetapi setelah diperhatikan dengan jelas barulah pemiliknya perasan bahawa kalimah tersebut memang jelas berada pada bulu di badan kimiko.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : Tiktok

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*