Comel je Tangan Dia Pegang Abah” -Video Kucing Naik Motor Dengan Tuan Cuit Hati Netizen, Comel Betul!

Kucing adalah makhluk yang sangat lemah lembut dan sesuai menjadi teman atau sahabat kepada manusia. Kucing ni kalau kita latih mereka, mereka akan jadi sangat cerdik dan comel.

Memang comel, itulah ungkapan yang diberikan kepada seekor kucing yang telah viral ketika sebuah video dimuatnaik di aplikasi facebook. Video tersebut memperlihatkan seekor kucing yang sedang memegang bahu pemiliknya seperti manusia.

Apa yang menarik perhatian netizen yang merasakan perkara itu adalah “comel” apabila, kucing tersebut bijak, siap pegang bahu pemiliknya supaya tidak terjatuh.

Video tersebut mendapat beribu tontonan, beribu komen diberikan, ada yang memberi pendapat yang ianya boleh membah4yakan kucing tersebut dan ada juga yang memberi pendapat yang kucing tersebut telah dilatih dan ada juga yang mengatakan pemiliknya sudah membuatkan tali keselamatan kepada kucing tersebut.

Video:


Sebenarnya memang tali keselamatan ada dipasang di leher kucing tersebut supaya kucing tersebut tidak terjatuh. Kucing tersebut memegang bahu pemiliknya itu adalah supaya dirinya tidak terjatuh apabila ditiup angin kencang semasa motor tersebut berjalan. Kucing pun tahu bah4ya di jalan raya kan. Hihihi.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : Fb Fanatik Kucing

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*