[VIDEO] Kucing Dengan Ikan Ini Main Cuit2 Civm2 Buat Ramai Terhibur

Lagaknya mengalahkan salah satu adeg4n dalam filem klasik iaitu filem Bawang Putih Bawang Merah. Lagak seekor kucing yang comel bermain di tepi kolam ikan. Tidak menerkam tetapi hanya bermain2 dengan ikan2 yang ada dalam kolam tersebut.

Selalunya kucing akan tertarik dengan ikan kerana salah satu makanan kucing adalah ikan tetapi kucing ini agak pelik kerana nampak seperti ianya suka bermain2 dengan ikan2 yang berada di dalam kolam tersebut.

Walaupun kucing yang comel itu berada sangat hampir dan boleh memakan ikan tu pun, tapi kucing itu seperti tidak mahu bertindak dan lebih suka untuk bermain2 bersama daripada menjadikannya sebagai makanan.

Sesekali ternampak si kucing comel itu menguis tangannya ke arah ikan tersebut, mungkin ianya memikirkan tentang saiz ikan koi itu yang memang agak besar dan susah untuk dibawa naik untuk dijadikan juadah makanannya.

VIDEO:


Memang ketara nampak saiz ikan dan kucing comel itu yang sama besar sahaja jika diamati dengan betul2. Saiz ikan koi memang semuanya besar dan kalau si kucing comel tu nak terk4m, memang rasanya kena jadi perenang handal la yer.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : Facebook

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*