“Ni mesti sorang bawak semua nak try.” – Telat4h Lelaki Pertama Kali Pakai Sunscreen Bikin Berdek4h

Barangan kosmetik biasanya hanya dipakai oleh golongan perempuan sahaja. Tidak ramai lelaki menggunakan barang2 kosmetik kecuali lelaki2 yang menjaga penampilan dan lelaki yang agak mementingkan kulit muka dan menjaga muka.

Pencuci muka atau produk lain seperti Sun screen tidak banyak tetapi ada lelaki menggunakannya. Sun screen ni untuk lelaki dan perempuan jadi kalau pakai di muka pun bukan sebagai produk kosmetik tetapi menjaga kulit muka sahaja.

Terkini, seorang pengguna di aplikasi Tik Tok memuatnaik sebuah video yang lucu kerana video tersebut adalah video pertama kali seorang kawannya sedang menggunakan produk sun screen.

Produk sun screen ini adalah produk untuk menjaga kulit muka dari cahaya matahari dan untuk memastikan kulit muka selalu lembab dan tidak kering.

Video:

@safwanhamsani

Amende laaaaa

♬ original sound – Safwan Hamsani – Safwan Hamsani

Semua wanita yang ingin menjaga kulit muka menggunakannya tetapi bila lelaki pertama kali menggunakannya memang agak lawak.

Video tersebut telah mendapat beribu tontonan dan komen daripada netizen yang terhibur mendengar mereka bergelak sakan sambil menggosok muka dengan sun screen tu.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : Tiktok

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*