“Adoiii bersemut la lepas ni…” – Kucing Baru Lepas Mandi Duduk Atas Gula Tengah Jemur

Selalunya akan ada kejadian yang membuatkan kita dalam keadaan serba salah. Hendak di marah, sebab sayang dan jadi bila berhadapan dengan situasi tersebut, kita hanya mampu redha dan tersenyum.

Inilah terjadi apabila seekor kucing yang baru lepas mandi telah berjemur untuk mengeringkan bulu di badannya tetapi kucing tersebut telah salah memilih tempat untuk berjemur.

Menjemur gula adalah salah satu cara apabila gula telah dimasuki oleh semut apabila bin4tang lain yang mungkin membah4yakan kesihatan kita. Si comel kucing itu pulak selepas mandi terus pergi berjemur di dalam pinggan yang berisi gula tersebut.

Video tersebut mendapat beribu tontonan dan komen daripada netizen yang geli hati melihat kelakuan kucing tersebut. Mana tak nya, gula yang dijemur tu boleh dijadikan tempat dia untuk mengeringkan bulunya bahkan banyak lagi tempat kan.

Video:

@itchliebedich1

Ceritanya aku mandikan si tam ni? mak aku pulak jemur kejap gulaa dia sebab ad semut? ehh tam ingat tu pasir ? dia pergi keringkan badan dalam gula

♬ Oh No – Kreepa

Bukan apa, gula itu manis jadi bila gula tersebut memenuhi seluruh badannya, risau nanti badannya akan dikerumuni oleh semut, itu akan membah4yakan kucing tersebut.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : Tiktok

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*