Kucing dengar tazkirah sebelom makan, Ramai puji cara pemuda ini beri tazkirah buat kucingnya

Haiwan peliharaan seperti kucing ialah satu kemestian kepada sesebuah keluarga. Kadang-kadang ramai yang suka memelihara kucing ini adalah kerana kucing merupakan haiwan yang peramah dan kebanyakan orang akan suka dengan kucing ni.

Manakan tidaknya kerana haiwan seperti kucing ini sangat terkenal dengan sifat manja dan memang sering membuat orang terasa tidak keseorangan dan boleh menjadi teman yang terbaik buat seseorang manusia.

Baru-baru ini satu video telah dimuatnaik di laman aplikasi Tik Tok yang memaparkan beberapa ekor kucing sedang menunggu untuk makan. Walaupun makanan sudah tersedia di depan mereka tetapi semua kucing itu sabar menunggu tuannya selesai memberi “ceramah” kepada mereka.

Sebelum boleh menjamah makanan yang diberikan tuannya itu memberitahu mereka yang mereka semua harus bersyukur kerana mereka diberikan makanan, minuman dan tempat tinggal oleh tuannya itu. Yang lawaknya itu, semua kucing itu sabar menunggu sehingga diberitahu untuk makan.

Video:

@kucingpetani

KULTUM MEMBAHAS MASALALU KUCING #fyp #xciba #vidio_viral #vidio_viral #vidiokocak #fypシ #vidiogokil #vidio #vidio #vidiolucu

♬ suara asli – KUCING PETANI – KUCING PETANI

Menjengah ke ruangan komen pula, ramai yang tergelak melihat kucing-kucing itu yang harus mendengar ceramah dulu sebelum menjamah makanan dan ada juga yang komen, bukan manusia yang kena “ceramah” tetapi kucing.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : Tiktok kucingpetani, sinarviral

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*