[VIDEO] “Jangan lah ambik apollo kiterr” – Gelagat kucing mer4juk orang ambik apollonya buat ramai ger4m

Haiwan peliharaan seperti kucing ialah satu kemestian kepada sesebuah keluarga. Kadang-kadang ramai yang suka memelihara kucing ini adalah kerana kucing merupakan haiwan yang peramah dan kebanyakan orang akan suka dengan kucing ni.

Manakan tidaknya kerana haiwan seperti kucing ini sangat terkenal dengan sifat manja dan memang sering membuat orang terasa tidak keseorangan dan boleh menjadi teman yang terbaik buat seseorang manusia.

Baru-baru ini satu video telah dimuatnaik di laman aplikasi Reels iaitu memaparkan seekor kucing yang sangat manja dengan tuannya dan sering didukung oleh tuannya apabila mereka keluar berjalan-jalan. Bukan sahaja manja tetapi kucing itu suka mer4juk.

Rakaman video itu dimuatnaik apabila kucing comel itu sedang sedang memegang “Apollo” iaitu kek yang berperisa pandan, apa yang menariknya ialah apabila diambil apollo itu dari genggamannya, kucing itu akan terus mer4juk dan membuatkan sesiapa yang menontonnya mesti ger4m dengan telatah manja kucing itu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by LELAKIVSPEREMPUAN (@iglelakivsperempuan)

Menjengah ke ruangan komen pula, ramai yang meninggalkan komen comel apabila diambil apollo itu, secara spontan kucing itu akan menjerit dan terus merajuk. Comel betul kucing yang diberi gelaran kucing apollo sekarang ini.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : Instagram lelakivsperempuan, sinarviral

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*